Πολιτική εγγυήσεων

Εγγύηση μπορεί να ζητηθεί για οποιοδήποτε προϊόν παρουσιάζει κατασκευαστικό ελάττωμα. Ο τρόπος διαχείρισης κάθε εγγύησης εξαρτάται από το προϊόν και διαφέρει από τον κατασκευαστή σε κατασκευαστή.

Αν αντιληφθείτε ότι υπάρχει κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που παραλάβατε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να σας καθοδηγήσουμε για τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε ώστε να διαχειριστούμε το θέμα σας με τον αποτελεσματικότερο τρόπο.

 

ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ (snowboards, splitboards, μπότες, δέστρες, skateboards, κράνη, μάσκες κλπ)

Όσον αφορά τα JONES snowboards, κάθε καταναλωτής μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με την εταιρεία JONES και θα δοθεί λύση χωρίς την παρέμβασή μας. Αυτό είναι δυνατό μόνο αν, με την αγορά του προϊόντος, ο πελάτης καταχωρήσει και συμπληρώσει τα στοιχεία του στη διεύθυνση https://www.jonessnowboards.com/en-US/help-center/warranty-registration.html, κερδίζοντας πρόσθετο χρόνο εγγύησης ( 2 + 1 έτη από την ημερομηνία αγοράς).                                

Για όλες τις άλλες εταιρείες, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 2310476463 (Δευτέρα-Παρασκευή 09.00 – 17.00) στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: [email protected].        Θα σας ενημερώσουμε για τις πληροφορίες που θα χρειαστούν και για τον πιθανό χρόνο αναμονής που απαιτείται για την έγκριση της εγγύησης.

Για εγγύηση τεχνικού εξοπλισμού, απαραίτητη είναι η απόδειξη αγοράς.

 

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ (τεχνικός εξοπλισμός)

Κανονική φθορά που προκύπτει από την τυπική χρήση που εμφανίζεται με την πάροδο του χρόνου.

Πρόσκρουση ή ελάττωμα που προέκυψε έπειτα από επαφή με αντικείμενα ή και ανθρώπους.

  • καθίσματα lift
  • κάγκελα
  • πέτρες-βράχια
  • τοίχος
  • φούσκωμα από πτώση της σανίδας σε σκληρό έδαφος
  • χαλασμένες λάμες

 

Κακή μεταχείριση που οδηγεί σε βλάβη του εξοπλισμού

  • μπότες που στέγνωσαν σε μεγάλη θερμοκρασία κι έλιωσαν οι κόλες
  • ξεθώριασμα χρώματος τεχνικού ρουχισμού από κακή αποθήκευση
  • κακή συντήρηση, λάθος τρόπος πλυσίματος
  • ανταλλακτικά που χάθηκαν, μετά από την πώληση

Έχετε υπόψη ότι τα αδιάβροχα-διαπνέοντα υλικά, που χρησιμοποιούνται στο τεχνικό ρουχισμό, χρειάζονται ειδικό καθαρισμό με ειδικά απορρυπαντικά. Ρούχα που πλύθηκαν με λάθος τρόπο και απορρυπαντικά, δε καλύπτονται από εγγύηση.

Ανταλλακτικά, υλικό, αξεσουάρ που χάθηκαν, μετά την αγορά του εξοπλισμού.

 

ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ

Εάν το πρόβλημα που έχετε είναι θέμα ανταλλακτικών, πολύ πιθανό να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε, δίχως τη μεσολάβηση της εταιρείας.

Τα καταστήματα Microxtreme, προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο χώρο των action sports και streetwear για σχεδόν 3 δεκαετίες. Όλα αυτά τα χρόνια, εκτός από τις γνώσεις που αποκτήσαμε, έχουμε και μια τεράστια συλλογή από ανταλλακτικά που πολλές φορές ταιριάζουν για να καλύψουν μικροπροβλήματα σε τεχνικό εξοπλισμό, δίχως να χρειαστεί να χαθεί χρόνος, αιτούμενοι εγγύησης στους κατασκευαστές. Γνωρίζουμε πολύ καλά, τι πίκρα μπορεί να προκαλέσει κάποιο ατύχημα στη σανίδα snowboard, στις μπότες ή στις δέστρες, που θα συμβεί στα μέσα του χειμώνα και θα σας εμποδίσει να κάνετε το αγαπημένο σας hobby. Έτσι, για είδη snowboard, skateboard, split board, κράνη αλλά και τεχνικού ρουχισμού, με φθορά κάποιου ανταλλακτικού, ελάτε σ’ επαφή μαζί μας και θα χαρούμε πολύ να λύσουμε το πρόβλημα σας.

 

ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΕ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΡΟΥΧΙΣΜΟΥ

Σε περίπτωση που παραλάβετε ή καταλάβετε πως το προϊόν που αγοράσατε είναι ελλαττωματικό, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε για τη διαδικασία αίτησης εγγύησης.

Παρακάτω θα δείτε τη διαδικασία που θα πρέπει ν ακολουθήσετε, πριν επικοινωνήσετε μαζί μας.

  1. Βεβαιωθείτε ότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, καλύπτεται από εγγύηση. (βλ. παρακάτω “ΤΙ ΔΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ”)
  2. Τραβήξτε 1-2 φωτογραφίες καλύπτοντας ολόκληρο το προϊόν και 2-3 φωτογραφίες από κοντινή απόστασή (15-30εκ) το ελάττωμα. Θολές φωτογραφίες δε θα γίνονται δεκτές.
  3. Σε κάθε περίπτωση θα ζητείται η απόδειξη αγοράς του προϊόντος από τον καταναλωτή, προτού προβούμε σ’ επικοινωνία με τον εκάστοτε κατασκευαστή. Δίχως απόδειξη, δε μπορούμε να προχωρήσουμε τη διαδικασία εγγύησης. (φωτογραφίστε την)
  4. Στείλτε μας email με τις φωτογραφίες, ενημερώστε μας για το μέγεθος του προϊόντος και περιγράψτε μας το πρόβλημα αλλά και τον τρόπο που συνέβη.
  5. Αναμένετε λίγο για τη διαδικασία επιθεώρησης του ελαττώματος και την τελική απόφαση του κατασκευαστή.

Εάν κρίνουμε πως κάποιο από τα παραπάνω στοιχεία είναι ελλιπή ή μη ευδιάκριτο, πολύ πιθανό να σας ζητηθεί να το ξαναστείλετε. Σε κάποιες περιπτώσεις θα σας ζητηθεί να στείλετε το ελαττωματικό προϊόν στα κεντρικά μας γραφεία για περαιτέρω εξέταση ή ύστερα από επιθυμία του κατασκευαστή. Σε τέτοια περίπτωση, δεν θα χρεωθείτε τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή.

Για περιπτώσεις εγγύησης, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] και θα σας ενημερώσουμε σχετικά με τις πληροφορίες που θα χρειαστούμε και τον πιθανό χρόνο αναμονής που απαιτείται για την έγκριση της εγγύησης.

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ

Καταστροφή από φθορά που προκύπτει από το χρόνο

  • ξεθώριασμα
  • λιωμένη σόλα από τη χρήση
  • κακή αποθήκευση

Ρούχα και παπούτσια που μπήκαν στο πλυντήριο (εάν ο κατασκευαστής το απαγορεύει) ή αν δεν ακολουθήθηκαν οι σωστές οδηγίες πλυσίματος.

Φθορά ή ζημία, που προκλήθηκε από δραστηριότητες που δε προορίζεται το προϊόν.

Καταστροφή από κακοποίηση ή αμέλεια

  • επαφή με φωτιά
  • επαφή με χημικά ή καυστικά υγρά
  • έκθεση σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες
  • μυτερά και κοφτερά αντικείμενα

 

 

Microxtreme Logo